Leveranstid
Vi sänder produkter varje vardag. Beroende på bankanslutningarna tar det 1-3 arbetsdagar från betalningen av fakturan. Vi levererar ordern till EU som flygfrakt.
Avvikande leveranstider tillkännages i avsnittet "Aktuellt" på Shop Wellness-sidan.
Leveransmetod och leveranskostnader
Fraktkostnader inkluderar porto och förpackning. Du kan se leveranskostnader efter att ha valt betalnings- och leveransmetod i kundvagnen. Vi levererar beställningar som paket och maxbrev, endast paketet kan spåras med ett leverans-ID. Om leverans önskas som ett "ömtåligt" paket kommer betalningen för det separat bearbetade paketet att läggas till leveranskostnaderna enligt giltiga postpriser. Mer information om Postis paketalternativ, betalningar och fraktmetoder finns på http://www.posti.fi/
Vi accepterar inte returer mer än 14 dagar efter leverans. När återbetalningen har godkänts återbetalas pengarna direkt till ditt konto efter mottagandet och behandlingen av återbetalningen.
Problemsituationer under transport och för defekta produkter Om produkten har gått förlorad under transport, skadats eller fel produkt har levererats till kunden, måste kunden omedelbart rapportera felet till info@shopwellness.fi eller per post:
Salong Wellness Ab
Köpmansgatan 13
10300 KARIS
Meddelande om felaktig leverans eller defekt produkt måste göras inom 14 dagar från mottagandet av produkten. Om paketet är skadat i posten måste ett klagomål om produkten skickas till postkontoret omedelbart.
Förändra
Vi förbehåller oss rätten att ändra våra leveransvillkor. Kunden måste innan den beställer
bekanta dig med de nuvarande leveransvillkoren.
ShopWellness.fi behandlar all kundinformation helt konfidentiellt.